Tandartspraktijken en mondzorg

Exquise (NG), Mediadent, Simplex, VisiQuick, CBCT, VECOZO-certificering/UZI-pas, veilig mailen/Zorgmail, zorgkoppelingen, integraties met VoIP, de AVG, niet meer faxen, websites, hackers, Ransomware enz.

Het moge duidelijk zijn – wij leven in een steeds verder digitaliserend zorglandschap. Een landschap waarin steeds meer gevraagd word van u als arts en zorgverlener op de gebieden van ICT, innovatie, bereikbaarheid en de privacy van patient gegevens.

SiDER is de partij die de dentale markt goed kent, weet wat er speelt en wat echt voor uw praktijk belangrijk is.

Wij zijn SiDER:

  • Betrouwbaar en bereikbaar
  • ICT-experts sinds 25 jaar
  • Betrokken, wij denken mee
  • Uitgebreide kennis van dentale software
  • Zekerheid in kosten (vast laag bedrag per maand)
  • Eén partij voor al uw ICT-zaken
  • En als we dan toch iets niet weten dan zeggen wij dat ook

Wie bent u?

  • Uw organisatie vind het belangrijk dat gegevens veilig zijn of bereid een inhaalslag te maken. Uw organisatie vind het belangrijk dat uw omgeving voldoet aan de AVG/GDPR wetgeving.
  • De mentaliteit van problemen voorkomen i.p.v. zelf allerlei ICT ´brandjes willen blussen´ past bij uw organisatie oftewel beter voorkomen dan genezen. Of u wil graag een inhaalslag maken door uw ICT (deels) uit te besteden.
  • U werkt graag met een professionele partij die toch ook persoonlijk en betrokken is.

Past dit bij u? Dan komen wij graag kennis maken. Geheel vrijblijvend! U krijgt van ons een eerlijke analyse of uw ICT omgeving inclusief telefonie nog gezond is of toch een nieuw implantaat nodig heeft.

¨Onze tandsartspraktijk heeft voor een vast bedrag per maand alle ICT uitbesteed. Met SiDER hebben wij een betrouwbare ICT-partner gevonden.¨

Lees de casus van Tandartspraktijk Haaksbergen

Uitgelichte diensten

all-in beheer

´all-in´ beheer van uw ICT-omgeving voor een vast laag bedrag per maand per werkplek. Zowel systeembeheer, netwerkbeheer als telecommunicatie.
Inclusief specifieke kennis op de gebieden van:
– Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)
– (Digitale) röntgen apparatuur en werken met ioniserende straling
– Werken conform een risico-inventarisatie en -evaluatie binnen de zorg sector.
– Digitale certificaten, UZI pas, Vecozo, dataversleuteling enz.
– Wet- en regelgeving gericht op medische technologie
– HIS, Patientendossiers en alle overige gangbare software binnen de zorgsector.

Cloud

Werken in de cloud via een volledige online-werkplek of hybride werken. Wij maken gebruik van afgeschermde omgevingen binnen het best beveiligde datacenter van Nederland.
- Veilig (encryptie, 2FA aanmelden, anti-malware/-virus)
- Inclusief standaard software zoals Microsoft® Office
- Eigen software installeren is mogelijk
- Inclusief e-mail
- Laagdrempelige helpdesk voor uw personeel

Veel gestelde vragen

Hoe ziet een vrijblijvende inventarisatie ICT-omgeving eruit?

  1. U vult rechts het formulier ¨Aanvragen vrijblijvende inventarisatie ICT-omgeving¨ in.
  2. Wij bellen u om kennis te maken.
  3. U ontvangt een ondertekende geheimhoudingsverklaring en AVG overeenkomst.
  4. Een Senior IT-consultant komt bij u langs voor een inventarisatie van uw netwerk, PC´s, servers enz.. dit duurt doorgaans 3-8 uur. Bij voorkeur krijgen wij toegang tot uw systeem en alle ruimtes.
  5. Er volgt een tweede gesprek waarin wij doorvragen over uw werkwijze, procedures en waar u tegen aanloopt qua ICT.
  6. SiDER schrijft een vertrouwelijk rapport met alle bevindingen.. vertrouwelijk omdat er meestal kwetsbaarheden in uw ICT omgeving tot in detail vermeld zijn.
  7. U bepaalt of u alles wil laten oplossen door SiDER door de offerte ondertekend terug te sturen.

Wat doen jullie met onze gegevens bij een analyse en/of aanvraag?

Wij verwerken binnen het kader van de AVG en een geheimhoudingsverklaring uw gegevens in een analyse en een offerte. Als u de offerte accepteert slaan wij deze gegevens op in een beveiligde klantomgeving voor zolang de klantrelatie loopt.
Als u de offerte niet accepteert verwijderen wij uw gegevens.

Zijn jullie ook buiten werktijd bereikbaar?

Wij nemen doorgaans binnen 10 seconden de telefoon op tijdens werktijd. Buiten onze kantoortijden – exclusief onze pauze van 13:00 tot 14:00 – zijn wij 365 dagen per jaar bereikbaar voor ernstige technische storingen van minimaal 7:30 in de ochtend tot i.i.g. 22:00 uur in de avond. Er kunnen extra kosten berekend worden voor het bellen buiten onze kantoortijden. Buiten kantoortijden zult u op ons telefoonnummer een bericht horen hoe u kan worden doorverbonden met de dienstdoende medewerker.