Casus Tandheelkunde Haakbergen

Ruim 5 jaar geleden gingen wij naar dezelfde Business club – Marjan mede oprichter van Tandheelkunde Haaksbergen en ik als eigenaar van SiDER ICT voor de Zorg. Ze wist zodoende wat wij deden en niet veel later kreeg ik een berichtje of ik alsjeblieft eens wilde meedenken over hun ICT.

Het probleem:

Extern ICT-bedrijf dat niet vooraf de kosten goed doorgaf waardoor achteraf onduidelijke en hoge rekeningen kwamen. Het was niet mogelijk de ICT effectief te budgetteren als gevolg van het grillige financiële gedrag van de dentale automatiseerder.

Tussenstappen:

Vrijblijvende uitgebreide inventarisatie/analyse van het computernetwerk en werkwijze.

Hierna zijn door onze ICT specialisten achterstallige werkzaamheden uitgevoerd op basis van een projectplan/offerte binnen de gebieden computerbeveiliging, internetverbinding/router, onderhoud van servers/werkstations, noodstroomvoorziening, antivirus, backup en VoIP telefonie.

Aansluiting op onze ICT ´health monitoring´ om toekomstige problemen te voorkomen.

Oplossing:

´all-in beheer´ voor een vast bedrag per maand.
Na inmiddels ruim 5 jaar is Tandheelkunde Haaksbergen nog steeds super tevreden met onze dienstverlening.

´all-in beheer´ betekend geen financiële verrassingen en dat bij een besparing van ruim 40% van hun praktijk ICT.

Geen zorgen meer over de continuïteit van de praktijkvoering.

Inhoud ´all-in beheer´ pakket:

√ Onbeperkte technische support
Onbeperkte technische support van huidige ICT-omgeving gedurende kantooruren zowel telefonisch, per e-mail, hulp op afstand én zo nodig op locatie.

√ Aansluiting op onze ´health and backup´ monitor.
Dagelijks controle van de backup, regelmatige testen van de backup en controle op onderliggende fouten of waarschuwingen vanuit het netwerk of de servers. Sturen op preventie, genezen zo nodig.

Bedrijfsbrede bescherming tegen spam en virussen
Door aansluiting op een firewall in ons datacenter in combinatie met lokale antivirus. Al het verkeer inclusief e-mail zal worden gescand op virussen, malware en dreigingen.

Documentatie
Bijhouden van documentatie en het versleuteld beheren van wachtwoorden.

√ CloudFlare beveiligde webhosting en een domeinnaam.

Pro-actieve adviezen.

Geen extra kosten
Mocht een server of PC kapot gaan; snel herstel van uw praktijkvoering (exclusief inkoopkosten hardware buiten garantieperiode of servicecontract leverancier).

Voor alle details over ons ´all-in beheer´ pakket klik hier.