Adressen:

Algemeen postadres:

Keurenplein 41 (A1964)
1069 CD  Amsterdam

Oost (uitsluitend op afspraak):
[tevens tbv leveringen & pakketten]

Kattendijk 1
7695 TN  Bruchterveld (Hardenberg)

KvK & BTW nr.:

KVK nr: 65749499
BTW nr: NL001650380B69

Voorwaarden:

Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de NLdigital Voorwaarden (versie 2020) van toepassing zoals gedeponeerd bij de Rechtbank Midden-Nederland, locatie Utrecht.

RSS Bekende storingen:

  • [OPGELOST] Telefonieplatform: Registraties TLS
    Engineers hebben aanpassingen gemaakt waarmee het probleem verholpen lijkt te zijn. Mocht het probleem zich blijven voordoen, is het advies om de toestellen te herstarten, en om opnieuw in te loggen op de betreffende applicatie. — Afmelding bericht 28 mei…Read more ›
  • [OPGELOST] Bereikbaarheid Onebase
    Engineers constateren dat partners en klanten niet bij de alle opties in Onebase kunnen, waaronder telefooncentrale beheer. Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel. Een update volgt zodra we meer informatie hebben — Afmelding bericht 27 mei 2025 om 10:45…Read more ›
  • [OPGELOST] Mobiel Netwerk
    — Afmelding bericht Woensdag 28 Mei 2025 13:30 — Stabiliteit van het mobiele netwerk is gelijk gebleven sinds 25 mei 13:00. Mitigerende maatregelen zijn nog steeds van kracht, alsmede de vehoogde bewaking. Tot onderzoek uit de leverancier is afgerond zullen…Read more ›
  • [OPGELOST] Tele2 en Odido verbindingen
    — Afmelding 20 mei 2025 13:30 uur — De engineers melden dat de verstoring is verholpen. Checks zijn uitgevoerd om dit te bevestigen, impact is weggenomen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht 20 mei 2025 13:05 uur —…Read more ›
  • [OPGELOST] Gespreksrapportage
    Bij het verwijderen van de admin accounts op de ASB6 en ASB7 zijn helaas ook een aantal accounts verwijderd die niet verwijderd hadden moeten worden waaronder hipreporter admins. Engineers zijn momenteel aan het onderzoeken hoe deze account zo snel mogelijk…Read more ›

Contact mogelijkheden

Wij willen als SiDER optimaal en persoonlijk bereikbaar zijn.

 

Maandag t/m Vrijdag 09:00 – 13:00 / 14:00 – 18:00
Zaterdag uitsluitend ernstige technische storingen 
Zondag uitsluitend ernstige technische storingen 

 

Buiten onze kantoortijden – exclusief onze pauze van 13:00 tot 14:00 – zijn wij 365 dagen per jaar bereikbaar voor ernstige technische storingen van minimaal 7:30 in de ochtend tot i.i.g. 22:00 uur in de avond. Er kunnen extra kosten berekend worden voor het bellen buiten onze kantoortijden. Buiten kantoortijden zult u op onderstaand telefoonnummer een bericht horen hoe u kan worden doorverbonden met de dienstdoende medewerker.*

* Voor elk telefoontje naar onze helpdesk zal een ticket worden aangemaakt in uw klantomgeving  alwaar u de status van uw verzoek kan inzien en reageren op de tickets. U kunt ook zelf vanuit uw klantomgeving een ticket aanmaken.

** Als u op bovenstaande adres e-mailt zal automatisch een ticket worden aangemaakt. Alle gegevens die u (mee)stuurt in uw e-mail zullen worden vastgelegd in ons helpdesksysteem.