Adressen:

Algemeen postadres:

Keurenplein 41 (A1964)
1069 CD  Amsterdam

Oost (uitsluitend op afspraak):
[tevens tbv leveringen & pakketten]

Kattendijk 1
7695 TN  Bruchterveld (Hardenberg)

KvK & BTW nr.:

KVK nr: 65749499
BTW nr: NL001650380B69

Voorwaarden:

Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de NLdigital Voorwaarden (versie 2020) van toepassing zoals gedeponeerd bij de Rechtbank Midden-Nederland, locatie Utrecht.

RSS Bekende storingen:

  • [OPGELOST] Bestellen Vaste producten IRMA
    —Afmelding bericht Donderdag 22 augustus 2024 12:25 — Engineers constateren dat na de aanpassing vaste producten weer succesvol besteld kunnen worden. Deze melding wordt hierbij gesloten. —Update bericht Donderdag 22 augustus 2024 11:45 — Voor deze problemen zal rond 12:15…Read more ›
  • [OPGELOST] Verminderde performance SSLVPN
    — Afmelding 12:00 20-08-2024 — Engineers melden dat de impact is weggenomen. — Update 09:00 20-08-2024 — Gebruikers melden dat de impact weggenomen lijkt. Engineers monitoren de situatie. — Update 16:30 19-08-2024 — Engineers hebben spoedonderhoud ingepland voor deze avond…Read more ›
  • [OPGELOST] Vertraging mobiele en vaste inporteringen
    — Afmelding bericht Dinsdag 13 augustus 2024 10:00 uur — Engineers melden dat de impact is afgenomen en de diensten zijn hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten.   — Update bericht  Maandag 12 augustus 2024 13:45 — Engineers melden dat…Read more ›
  • [OPGELOST] Bereikbaarheid OneBase
    — Afmelding dinsdag 30 juli 17:00 uur— Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht dinsdag 30 juli 16:10 uur— Microsoft voert mitigerende maatregelen uit om de impact weg te nemen. Engineers geven…Read more ›
  • [OPGELOST] OneBase Partner toegang tot Telefooncentrale
    — Afmelding vrijdag 2 augustus 09:00 uur— Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijke bericht dinsdag 25 juli 10:00 uur— Engineers constateren dat sommige partners niet in hun eigen Telefooncentrale omgeving kunnen in…Read more ›

Contact mogelijkheden

Wij willen als SiDER optimaal en persoonlijk bereikbaar zijn.

 

Maandag t/m Vrijdag 09:00 – 13:00 / 14:00 – 18:00
Zaterdag uitsluitend ernstige technische storingen 
Zondag uitsluitend ernstige technische storingen 

 

Buiten onze kantoortijden – exclusief onze pauze van 13:00 tot 14:00 – zijn wij 365 dagen per jaar bereikbaar voor ernstige technische storingen van minimaal 7:30 in de ochtend tot i.i.g. 22:00 uur in de avond. Er kunnen extra kosten berekend worden voor het bellen buiten onze kantoortijden. Buiten kantoortijden zult u op onderstaand telefoonnummer een bericht horen hoe u kan worden doorverbonden met de dienstdoende medewerker.*

* Voor elk telefoontje naar onze helpdesk zal een ticket worden aangemaakt in uw klantomgeving  alwaar u de status van uw verzoek kan inzien en reageren op de tickets. U kunt ook zelf vanuit uw klantomgeving een ticket aanmaken.

** Als u op bovenstaande adres e-mailt zal automatisch een ticket worden aangemaakt. Alle gegevens die u (mee)stuurt in uw e-mail zullen worden vastgelegd in ons helpdesksysteem.