Adressen:

Algemeen postadres:

Keurenplein 41 (A1964)
1069 CD  Amsterdam

Oost (uitsluitend op afspraak):

Kattendijk 1
7695 TN  Bruchterveld (Hardenberg)

KvK & BTW nr.:

KVK nr: 65749499
BTW nr: NL001650380B69

Voorwaarden:

Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de NLdigital Voorwaarden (versie 2020) van toepassing zoals gedeponeerd bij de Rechtbank Midden-Nederland, locatie Utrecht.

Bekende storingen:

  • [OPGELOST] DSLAM regio Dordrecht
    — Afmelding 30-11-2022 15:40 — Leverancier meldt dat de stroomvoorziening hersteld is. De impact is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 30-11-2022 14:30 — De leverancier meldt een verstoring aan haa …
  • [OPGELOST] HIPIN / KPN EEN Software Integratie inlogproblemen
    — Afmelding woensdag 30 november 2022 16:30 uur — Engineers bevestigen het herstel. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht woensdag 30 november 2022 14:50 uur— Engineers melden langer b …
  • [OPGELOST] Hyper-V IaaS: Verminderde beschikbaarheid
    — Afmelding bericht 29 november 2022 12:00 uur — Engineers bevestigen herstel in de beschikbaarheid van de Hyper-V IaaS omgevingen. De melding is hierbij gesloten. — Update bericht 29 november 2022 11 …
  • [OPGELOST] Hipper+ en HIP Express Office
    — Afmelding 24-11-2022 20:00 uur — Engineers melden dat de verstoring is verholpen. Checks zijn uitgevoerd om dit te bevestigen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht 24-11-202 …
  • [OPGELOST] Eurofiber incident Sittard
    — Afmelding 23-11-2022 13:20 — Eurofiber meldt haar werkzaamheden af. Engineers melden dat de impact is weggenomen en daarmee sluiten wij deze melding. — Update 23-11-2022 12:00 — Engineers zien herst …

Contact mogelijkheden

Wij willen als SiDER optimaal en persoonlijk bereikbaar zijn.

 

Maandag t/m Vrijdag 09:00 – 13:00 / 14:00 – 18:00
Zaterdag uitsluitend ernstige technische storingen 
Zondag uitsluitend ernstige technische storingen 

 

Buiten onze kantoortijden – exclusief onze pauze van 13:00 tot 14:00 – zijn wij 365 dagen per jaar bereikbaar voor ernstige technische storingen van minimaal 7:30 in de ochtend tot i.i.g. 22:00 uur in de avond. Er kunnen extra kosten berekend worden voor het bellen buiten onze kantoortijden. Buiten kantoortijden zult u op onderstaand telefoonnummer een bericht horen hoe u kan worden doorverbonden met de dienstdoende medewerker.*

* Voor elk telefoontje naar onze helpdesk zal een ticket worden aangemaakt in uw klantomgeving  alwaar u de status van uw verzoek kan inzien en reageren op de tickets. U kunt ook zelf vanuit uw klantomgeving een ticket aanmaken.

** Als u op bovenstaande adres e-mailt zal automatisch een ticket worden aangemaakt. Alle gegevens die u (mee)stuurt in uw e-mail zullen worden vastgelegd in ons helpdesksysteem.